Ut med domaren!

Alltså shit! Vilken urusel match Sverige spelade. Ryssarna bara petade på bollen och svenskarna tappade bort den. Sverige hade ett jättedåligt spel. Ingen koll på bollen eller nått och dessa ryssar var ÖVERALLT! Domaren var ju inte heller någe bra. Jag tror att han hejade på Ryssland, han blåste ALLTID när Sverige gjorde fel, fast att det inte alltid var fel! Men när Ryssarna gjorde fel så blev han helt plötsligt blind och blåste aldrig. Men han gav ju 2 gula kort till ryssarna och det tror jag han gjorde bara för att få oss att tro att han i nte hejade på dom. Men som jag har sagt tidigare så kan jag ju inte fotbollsregler så bra, och jag kanske bara säger detta för att jag är upprörd över förlusten, men jag tycker faktiskt att domaren dömde så jävla orättvist. 2-0 till Ryssland och Sverige får åka hem!

Så nu är det väl bara att ladda om. Vi har ju fortfarande Peter Fröjdfeldt kvar! HEJA PETER!!!

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0