Tuna Park

Drog dit med Linda en stund innan lunch! Där hittade jag denna urtjusiga kreation, men jag kände att 300 spänn för en sjal kändes lite sådär! Jag gillade den dock JÄTTEMYCKET! Så jag får väl leta rätt på en snygg sjal och ett litet tyg till så att jag får ihop den till ett linne, sen så behöver jag en kedja också. Men det löser jag nog. Jag känner mig jättepå att örja sy den själv.. men det lär väl ha lagt sig imorn. Men, vi får se! Här kommer i alla fall en bild på den!


Nu ska jag kolla klart matchen mellan Portugal och Tyskland, där Peter Fröjdfeldt dömer!

KRAM


Kommentarer
Nathalie [asilentescape]

Den var jätte fin på dig!

2008-06-19 @ 22:19:55
URL: http://asilentescape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0