Å-Festen

Är i full gång här i Eskilstuna! Jag har inte varit nere ett enda dugg! Har inte haft nått direkt sug! Men imorn, då hade jag velat dra ner till Lotus, men det sket sig ju i och med att jag har lovat min morbror att hjälpa honom på hans 40 årsfest. Det är så det är! Jag får ta Lotus en annan dag helt enkelt! Har ju missat dne lilla detlajen att gå ut på krigen! Jag har ju fan varit 18 i snart mer än ett halv år! Fast jag pratade med en kompis på MSN och kom på attj ag har visst varit ute! Två gånger till och med! En gång på IceBar med mina Engelska vänner (saknar ADAM så otroligt mycket!) sen så var jag och tog en cider med mamma och pappa och Linda (som drack 7up), i Falkenberg. Så jag har varit ute! Men inte på det sättet. Jag har blivit rejält danssugen, tack vare, Kat Delunas låt, Run the Show.

Nu blev jag supersugen på räkchips, kinachips kallar jag dom, dom är köpta i en Asiatiskaffär, därför :P Men dom är super goda. Dom är superhårda, så man lägger ner dom i het olja så sväller dom upp! Mums! Så jag kanske ska ta att göra några!

KRAM
Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0