Snart klar!

YES! Nu är det bara en grej som fattas i mitt arbete, och det är kapitlet om Hollan under andra världskriget. Men jag tar vägen förbi bibblan imorn innan jag går hem. Där borde det finnas information om Hollan under den tiden. Annrs får jag ta det lilla jag har, vilket är en mening. Och det blir nog inte Henrik så glad för. Så jag hoppas att det finn där, annars tar jag bara med förintelsen och Anne Frank. Så gör jag. Bra, då har jag bestämt det!

Sitter just nu och kollar på Fievel i Vilda västern. En tecknad film som handlar om Fievel, en lite mus so flyttar till Väster, där katter och möss lever ihop, men ledar katten Katt A Strof har andra planer, han bygger en jättemusfälla och ska göra en jättelik musburgare... Och det är upp till Fievel att avslöja planen, eftersom att han har fått reda på hemligheten...

Sen så har jag beslutsångest! Den 17 maj händer det mycket. Då är det Moshpit Open, Balstafestivalen och Resa till motala med mamma, pappa, Micke, Thomas och Alexandra. Moshpit ska jag inte på, det är inte min musik, så jag tänker inte betala massor för att umgås med mina vänner! Sen så återstår ju Balsta och Motala. Åker jag till Motala får jag passa Adrian och Micke(!) och laga en UNDERBART god middag till dom vuxna. Jag vill jättegärna göra det. Men, å andra sidan så så vill jag höra när When It och The Seven Year Itch spelar. Jag har ALDRIG hört TSYI spela, så det ska bli spännande. When it har jag ju hört, men det var ett bra tag! Men, jag har ingen att gå med, vännerna är ju på Moshpit. Jag vill jättegärna gå dit också. SÅ, HUR FAN SKA JAG GÖRA???????!!!?? ÅNGEST till tusen! Skit piss och fan! Jag har ju lite mer än 17 dagar på mig att bestämma mig. Men dom dagarna kommer att gå JÄVLIGT fort! FANFANFANFANFANFAN!!!!!

Jag är TRÖTT!

Puss och Kram
Erica

HAhahah, vet ni vad jag kom på såhär efteråt?! Jo, att When It och Seven year itch inte heller är min musik... Haha, ´grejen med att lyssna på dom var ju den att jag känner dom som spelar, eller k'nner och känner, snara HAR jag känt dom, det var länge sen jag pratade med dom! hahah! Fan vad nördig jag är! Men beslutsångesten består!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0