Sista natten!

I natt är det sista natten jag har Adam och Caz hos mig! Fyfan vad jag kommer att sakna Adam! Han är min engelskabror! And I love him! Det kommer att kännas så tomt utan honom, ingen som frågar: You alright sweetheart?. Jag hoppas att vi håller bra kontakt och att jag kan åka och hälsa på honom i Derby nästa sommar! I love you Adam! 

Igår var det party! MEN, jag är ju som sagt ingen partymänniska, jag tycker inte att det är kul när man dricker sig så jävla full på fem minuter och sen går runt och vinglar och dricker mer och bara är fulla, så jävla tråkigt! Men Adam ville inte att jag skulle gå hem, han hittade inte hem så jag stannade, fast att jag inte mådde toppen bra. He was more then tipsy! Så när vi gick hem så fick jag hålla i honom så att han inte skulle gå ut i gatan eller nått. Jag gick med honom på en lite promenad så att han skulle få i sig lite friskt luft, det var supperkul, och supermysigt! Han lyssande på musik och dansade, och han värmde upp mina händer, mina var iskalla och hans var kokande! Och jag måste säga att jag gillar hans händer, dom är mjuka. Han är superfina underarmar och händer! Hahaha!

Chaz hade fått i sig lite, men han var nästan fullt nykter när vi gick hem, så han gick en genväg hem medans jag gick med Adam lite till. 

Innan partyt, så var vi på kalas hos Jessica som fyllde 19 i onsdags, det var trevligt, med tårta och fanta. Och innan kalaset hade vi varit i badhuset. Det var också rätt kul! Fast det var mycket roligare när jag var mindre. Bygg en ny simhall och ett nytt badhus! Då blir jag glad! 

I fredags åkte jag med fem över tre tåget till Stockholm för att möta engelsmännen, Lasse, Jenny och Lisa på ett hotel där IceBar ligger. Vi fick varsin poncho med vantar och sen när vi kom in i kylrummet så fick vi en drink, men jag valde fel, den jag tog smakade skit! Så synd! Men nästa gång tar jag rätt! Det är minus 5 grader där inne och väggarna var täkta av isblock, sittplatserna var av is, med renfällar på, baren och glasen var av is. Det var jättesvårt att dricka ur glasen, det var tjocka kanter, men det funkade, man fick typ suga i sig drickan. Men det var coolt.

Kl 8 ikväll ska vi träffas vid Subway, sen ska vi bowla, jag vet inte hur många vi blir, men det märker vi, jag hoppas på att alla vill med. Eftersom att det är sista kvällen och vi alla har inte gjort något tillsammans någon gång. Men innan vi går dit, då ska vi grilla hemma hos oss, jag, mamma, pappa, Linda, Micke, Adam och Chaz. Grillad kyckling alá pappa!  Så jävla gott! MUMS!!!

Idag har vi gått upp i Klosterkyrkans torn, med Adam, Chaz och Richard. Jättetrevligt! Sen gick vi och åt korv och glass och sen gick vi hem och dom visade Little Britain på Youtube! Så roligt! hahah!

Imorn kl 12.30 går minibussen till Västerås för att flyga hem engelsmännen! I LOVE YOU ADAM! I'm gonna miss you like FUCK, not "FACK"! I'm gonna miss you too Chaz!

Puss och Kram
Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0