Barnbilder!

I helgen satt jag och mina syskon och kollade på bilder från när vi var små och fy fan vad kul det var! Jag ser precis likadan ut nu som jag gjorde då, fast äldre. Min syster var en liten knubbis, men OJ vad söt hon var och fortfarande är i oach för sig! Min bror var också lite knubbig, men inte lika mycket. Han var också VÄLDGIT söt! Och sen så kommer jag, smal som en sticka, som vanligt! Med min breda mun, fast nu har jag lite större tänder! Men oj vad söta vi var! Jag är ju i och för sig ganska söt nu också, men när jag var lite var jag 1000 gånger sötare! Om det ens räcker... Kolla några av bilderna på min Bilddagbok " crazychick.bilddagboken.se "

Jaha, och idag skulle jag ju lämna in historian och jag hade den på mitt USB minne och skulle skriva ut den i skolan, men vad händer? Jo, det GÅR INTE att skriva ut! Hur trött blev jag inte då på en skal? Men han sa att jag kunde göra den till en fil eller nått och skicka den till honom. Kan man göra det till en fil? Det är väl redan en fil? Haha, så datahaj är jag!

Just fan, jag hade nästan glömt, vi hade ju nationella i engelska A, reading and listening idag! Och det kan jag säga! Det gick skitdåligt! Jag fattade ingenting kändes det som. Men jag svarade på allt, men jag gissade på säkert hälften. Och på listeningdelen tänkte jag packa ihop allt och bara gå därifrån, strunta i det sista! Så jävla dåligt kändes det! Men jag lovar, bara för att jag säger detta nu så gick det JÄVLIGT bra! Men denna gången kändes det verkligen dåligt! Något sånt här har jag aldrig känt förut. Jag har aldrig varit på väg att gå ifrån ett prov, utom idag! Det är första gången! Skit piss och fan säger jag bara! USCH!

I morse ringde Sara och frågade om jag ville komma till henne imorn på valborgsfirande! Det vill jag jättegärna gör, men samtidigt vill jag vara hemma för att mamma o pappa åker bort i fem dagar sen. Shit! Men jag får fundera under kvällen! Jag ringer dig sen Sara, om du nu läser detta! Jag tänkte träna först och den slutar kl 9! Så efter det måste jag ha bestämt mig! Det var ju ett tag sen vi träffades! Sist vi träffades var det ju under ledsamma förhållanden! Men jag ska tänka på det!

Nu är jag ledig! Ledigt imorn, ledigt på torsdag och ledigt på fredag! CHILL!

Ska försöka ladda upp bilderna nu... BDB har lite körigt just nu! Hahah!

Puss och Kram
Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0