Premiärdoppet!

Nytt rekord, slog förra årets 22 maj för premiärdoppet. Jag hade bestämt ATT jag skulle bada idag när vi drog iväg till Borsökna, men det verkade skita sig för ingen annan ville, men så råkade, ja precis, "råkade", jag skvätta en gång för  mycket på George... och helt plötsligt låg jag i vattnet.

Det var faktiskt inte dökallt för det gick att andas när jag låg i vattnet. Ni vet annars den känslan man får när det är tokkallt och det inte går att andas, det känns som att lugnorna har dragit ihop sig, den känslan fick jag inte och på ytan var det dessutom skönt att ligga. Men ett par centimeter ner var det kallt, men tre dopp blev det varav det tredje var frivilligt. ;)

Det är underbart vad skönt det är att värmen och solen äntligen, ÄNTLIGEN har kommit hit till mig. Och det bästa med att vara student och ha hemmaplugg är att jag kan ligga i solstolen eller på gräset och sola samtidigt som jag pluggar, helt jävla underbart! Dessutom så känns pluggandet och plugget mycket lättare än vad det gjorde för bara ett par veckor sen, visst, det är mycket som ska läsas och läras men jag känner mig ändå laddad och positiv. Tack underbara vår! Och tack Underbara vänner och familj som tror på mig när jag inte gör det! TACK!

Fick idag också veta att jag fick godkänt på Translationtentan, UNDERBART! Nu väntar jag bara på Litteraturuppsatsen och litteraturhemtentan... Sen i Juni så är det dom två sista tentorna, så nu blir det att lägga i en ny växel om jag ska fixa detta! Men jag är positiv!

KRAM



Kommentarer
LINDSHE - svart bälte i shopping! -

FREDAG den 13 idag!!! Shit! :O



Har du haft någon otur? Tappat en spegel? Gått under en stege? Eller kanske gick en svart katt över vägen och du glömde spotta 3 ggr?... :O



2011-05-13 @ 21:53:00
URL: http://lindshe.blogg.se/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du har en fin onsdag!



//Anna

driver webshoppen Avanna.se med egendesignade linnen tshirts tygkassar smycken och posters.

www.avanna.se

2011-05-18 @ 19:55:27
URL: http://pyttis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0