Pluggplugg och lite mer plugg

Pluggmotivation ligger ju på topp när det är 25 grader varmt och solsken ute. Fast nä. Så jag sitter på altanen, mitt favoritställe här hemma på sommaren, hur underbart som helst att sitta här ute, och är det för varmt (som det är just nu) så öpnnar jag bara dörren ut och släpper in lite frisk luft.

Tentorna börjar närma sig... två veckor kvar till första för att vara exakt och två dagar senare så är det den sista. Så här sitter jag med panik och vet inte i vilken ände jag ska börja. Idag har jag lagt fokus på linguistics, grammatik och fonetik. Jag tror att jag kommer klara denna tenta, faktiskt. Den jag kommer ha svårt med är Langage in Context. Men jag måste väl tro att jag klarar det och så måste jag plugga ordentligt, då fixar jag den också för det vore underbart skönt att ha en ledig sommar, men med några jobbtimmar.

All pepp och motivation tas emot med öppen famn, skulle jag dessutom vinna kameran hos Dennis M så blir jag glad. (Sånt där med länkningar kan jag ju fortfarande inte...)

Nehepp, nu har jag inte tid att sitta vid datorn längre (även om det är roligare), men jag MÅSTE plugga! Kanske ska ta med böckerna ut och lägga mig i solen...

PUSS


Kommentarer
' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

totalllly random, men ha en fin dag :D

2011-06-15 @ 10:11:01
URL: http://saveu.blogg.se/
joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej jag heter Joanna är är 23 år.

När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.

Så besök gärna min blogg:)

kram

2011-08-26 @ 16:24:00
URL: http://domkallarmighannes.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0