Bilfärd i natten

Körde med pappa så han kunde hämta hem sin bil och jag säger bara det, herregud vad underbart att köra bil på kvällen. På kvällen är det inte mycket bilar ute och det känns som att det bara är jag och bilen. Att ta körkort är det bästa jag någonsin har gjort!

Klockan är nu, typ, 23.50 och jag funderar starkt på att ta bilen och dra en tur genom stan. Nu blir det såklart inte så just för att klockan är så mycket. Men oj vad skönt det hade varit. Det skulle bara var jag, bilen och radion. Såklart skulle jag ha koll på mina medtrafikanter och promenerande/cyklande. Frihet! En stund för mig själv och mina tankar. Jag får nog lägga mig i sängen och tänka mig bilfärden, men det skulle förstås inte vara samma sak.

Kör försiktigt!
SOVGOTT
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0