Vad blir det för mat?

Det är inte lätt att gå ut och äta om man ska äta med Jonathan. Ska vi ta det? Nä vi tar det, eller nej ska vi gå dit istället? Och sen när vi väl hamnar någonstans, vad ska vi ha? Ska vi ha varmrätt och dessert? Ska vi ha pizza? Ska vi ha det? vad ska vi dricka? HAHAh, jag tycker om dig ändå Jonathan! :D

Vi hamnade tillslut på Grappa idag. Efter en vända förbi både Restaurang Rinman och Spicy Hot. För min del blev det en Parmapizza och en Somersby Päron. GOTT! Sen rullade vi hem till Jonathan och han hämtade cykeln och sen rullade vi hem till mig, eller han rullade sen vidare till sin farmor. Undrar om han kommer förbi och hoppar lite studsmatta idag, verkar inte så för att det börjar bli lite sent nu och jag har fortfarande inte hört av honom. Får väl ta det en annan dag. Sommaren har ju bara precis börjat! :)

Nu ligger jag i soffan och gäser och väntar på lost. Fattar fortfarande inte varför dom sänder det så sent. Aja, sova får jag göra i helgen.

 




PUSS


Kommentarer
Nathalie [asilentescape]

Fy vad gott! :D vi får också gå ut och äta! :)

2010-05-19 @ 21:59:42
URL: http://asilentescape.blogg.se/
Jenny

Gött! Ja, Erica, såklart jag menar lärare. Man får slita arslet av sig men 8 veckor ledigt på sommaren är ganska najs =)

2010-05-19 @ 22:40:11
URL: http://jennysblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0