Poledance?!

Såg nått program på TV för en tid sen, säkert ett år sen, typ Du är vad du äter kanske det var, skitsamma. I programmet dansade dom i alla fall poledance, eller jag kanske har drömt det? Skitsamma igen, jag blev i alla fall grymt sugen på att testa och det där suget dök upp igen för ett par veckor sedan, undrar om jag kanske rent av skrev det i ett tidigare inlägg. Men för att komma till saken, idag läste jag Sveriges största blogg, och alla vet väl vem det är, jo Kensas.se (jag kan ju inte det där med att länka). Hon testade det idag, herregud vad denna värld är liten och vad avis jag blev. Och jag måste nog säga att jag gillar den tjejen! Hon verkar så jäkla härligt!

Nog med smöret ;) Någon som vill med och testa detta poledance någon gång? Eller kanske någon som vill skänka mig en stolpe ;D

Nu vet jag inte riktigt vad mitt inlägg handlar om, jo det jag ville berätta var väl det att världen är väldigt liten. En kändis och lilla jag delar samma tanke. Och så är jag bara lite trög. Det finns säkert mååånga fler som skulle vilja trsta på denna, ehm, sport(?) utan att säga det. vad vet jag.

Känner att detta inlägg blir mer och mer meningslöst så jag slutar nu...

SOVGOTT
PUSS


Kommentarer
Nathalie [asilentescape]

Kenza is the shiet ;)

2010-05-06 @ 10:14:17
URL: http://asilentescape.blogg.se/
Nathalie [asilentescape]

Vi får väl ta och testa någon gång ;D



ps. upptadera mera ;) ds.

2010-05-14 @ 11:02:23
URL: http://asilentescape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0