Denna dagen ett liv

Söndag idag. Som vanligt, slapp och lugn. Dåligt väder med, men helt piss har inte denna söndag varit ändå. Studsmattan kom äntligen upp, dock så småregnade det ju så regnskyddet åkte på med en gång. Äntligen kommer jag få röra på mig och få lite motion.

Gårdagen var däremot toppen. Eller inte dagen, utan kvällen! Dagen var ju inget speciellt, jobbade och svettades, trodde jag skulle smälta, men det gick bra, det blev en kalldusch hemma sen. Sen var det kalasdax! Karin fyllde 20 år i fredags och hade då ett litet kalas igår. Myyyyycket trevligt! Underbart god tacos, underbart god drink, underbart trevligt sällskap och underbart rolig/a lek/ar. En liten hinderbana som vi skulle gå två och två med våra ben ihopsatta. Mitt lag, jag och Alexandra, kom tvåa, för ingen kunde ju såklart slå dreamteamet Karin och Fredrik, sportfånarna.

En underbart trevlig kväll! Och fina presenter där min var finast; En egenbyggd motala radiomast. Jag fick i present en klättring i den och jag önskade att Karin också skulle få en, vilket hon fick. Så jag snodde mammas idé om att bygga en toksnygg mast. Och snygg blev den! Till den fick hon sen ett Sexikon - Ett sexuellt lexikon, en frisbee, en cider och en hoppande halvbollgubbe. Det var inget fel på de andras presenter, en chokladreceptbok, ett paintballspel, presentkort och lite annat smått och gott. Hon blev glad för allt.


Min present till Karin

Tack för igår Karin!

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0