Slutar bita på naglarna... igen

Jag är väl inne på mitt fjärde eller femte försök med att sluta bita på naglarna på ungeför ett år. Duktig jag känner mig... det kliar i fingrar och tänder, vill bita vill bita vill bita. Men än så länge stoppar jag mig själv innan jag hinner bita tag... petar bara med tänderna under naglarna... men det är ju lika illa det. Herregud, hur svårt ska det vara?! 

(Mitt ord just nu: Herregud)

Måste sluta... jag som hade så fina naglar i somras... målade med fransk manikyr i och för sig, men ändå!


Bjuder på denna egobild, men kolla naglarna!!! Hur svårt ska det vara!

Fokuserar!

PUSS


Kommentarer
Nathalie [asilentescape]

Jaaa sluta bit ;)

2010-04-02 @ 12:01:30
URL: http://asilentescape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0