Måndag

Ledigt idag, det kändes konstigt att vakna för jag visste inte riktigt var jag var när jag vaknade. Det tog en stund innan jag fattade att jag var i min säng. Samma sak hände igår när jag vaknade. Det tog en stund innan jag kom på att jag låg i Lindas säng. Anledningen till att jag låg där var att hela min källare var tokrökig. Det var en mycket konstig känsla att inte veta var jag är, två dagar i rad dessutom. Märkligt.

Idag blir det en slapp dag. Ska väl plocka lite här hemma med disk och tvätt. Sen ska jag iväg och fixa en grej... som ALLA undrar vad det är... det är jättekul att göra folk sådär nyfikna... moahahah ;) Men jag lovar att alla får veta vad det är senare i eftermiddag, om det går bra förstås, och det hoppas jag att det gör!

Om jag skulle ta och hoppa in i duschen en stund. Skönt!

Ha en bra dag!
Vi hörs



Kommentarer
http://knightley.blogg.se

nice blog actually :) check out mine if you want too. peace

2010-03-29 @ 11:35:56
URL: http://knightley.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0