Morberg Grillar

Jag vill bara säga att jag har världens bästa kompis! Sara Pettersson (jag vet fortfarande inte hur man länkar, men det är i alla fall sarajpettersson.blogg.se)! Hon tävlade om en bok för min räkning, och inte vilken bok som helst utan Morberg Grillar, dessutom skulle det vara signerad.

Efter ungefär två tre veckor kanske så ligger den boken på mitt köksbord. Och den är signerad. Jag visste inte ens att tävlingen var, jo jag fick ju veta det för att hon talade om att hon tävlade åt mig. Jag hade antagligen inte gjort det själv för jag är urusel på att komma på och berätta VARFÖR JAG ska vinna. Kanske inte behöver vara så märkvärdigt ändå, men jag tyckte att det hon skrev var för underbart, hade aldrig kommit på bättre själv.

TACKTACKTACK UNDERBARA SARA! <3



Signeringen är skriven i boken, pentrycket har gått genom flera sidor!



Jag är nu skyldig henne 4 middagar. Det bestämmde hon själv, men jag lovar att det kommer att bli fler middagar än 4!

GRILLSOMMAREN 2010!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0