En dag på sjön

KANONDAG på sjön blev det idag med Karin, Jonathan och Fredrik med familj. Vattenskidor, fika, sån där ring man åker med och sen bara bad. Vädret var perfekt, vattnet hade perfekt temeperatur och sällskapet var perfekt.
Det enda som INTE var perfekt var min finfina vattenskidåkning. Eller ja, finfin och finfin vet jag inte... Kom upp men ramlade med en gång... ungefär 7 gånger. Sen var mitt självförtroende på botten och jag gav upp.


Så här långt kom jag...


Fredrik klarade det...


Likaså gjorde Karin, dom är duktiga!

Kaptenen berodrade sen fika och det blev bullar och frukt. MUMMA! Sen tog vi ringen och åkte, fyfan vad kul det är! Det går ju åt helvete fort och det är ju när båten svänger som man inte vill ramla för då är man ju helt ute på plattvatten om man säger och det är ju INTE kul att ramla på. Tur var så ramlade jag där det var uppkört.




Drog sen och badade. UNDERBART! Och kvällen avslutades med god mat och kubbspel, som jag och Jonathan förlorade, trots att han skröt om hur bra han är... jag är sämst på kubb, men idag var jag den bättre spelaren ;)

TYCKER OM ER! <3

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0