Varför snöar det?

Jag tycker att vintern borde vara slut nu. Varför är vintern sååå lång och sommer såå kort? 3 månader sommar och 9 månader vinter. Är det rättvist? Inte alls säger jag! Usch! Jag vill ha sommar och sol och korta kjolar, flipflop och bikini! Och icke att förglömma, den underbara bruna färgen! Längtan är stoooor!

Ledig idag, men blev det någon sovmorgon? Absolut inte. Vaknade av mig själv och kände den där sova-för-länge-värken i huvudet vid 8.22. Helt sjukt, jag som ville sova till i alla fall 9. Så istället fick det blir att ligga och snoza i cirka en timme. Det var skönt det med, kanske till och med bättre än att sova till halv 10, för då hade jag snozat till halv 11 och aldrig kommit upp. HAHAH!

Nu tycker jag att det borde vara slutsnöat!

Ha en bra dag!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0