Fantastiska söndagar

Jag har riktigt blandade känslor för söndagen. Det är absolut den segaste dagen på hela veckan. Jag sover för länge och får då ont i huvudet, jag blir seg i kroppen, orkar och vill inget. Men samtidigt är det ändå skönaste dagen på hela veckan. Man behöver inte göra någonting alls på söndagarna, om man inte har ett sådant jobb förstås där man jobbar söndagar ibland.

Idag är en sån seg dag. Jag jobbade lång dag i går och tänkte ta sovmorgon idag. Men det resulterade bara i någon konstig huvudvärk och seghet i kroppen då jag sov för länge. Undrar om den stundande promenaden piggar upp huvudet lite. Kanske. Men för att kunna gå ut måste jag gå ner och hämta ett par strumpor och det är ju jobbigt... HAHAHA.

Ikväll är det 3e Johan Falk filmen också. SPÄNNANDE!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0