En dag på stan

Klockan 11.30 skulle vi mötas på stan, jag, Karin och Jonathan. Fredrik skulle komma senare. Klockan 11.30 är jag den enda som är nere på stan. Fick ett samtal av Karin att det hänt en olycka, hon hade missat bussen. Jag SMSade Jonathan och han vaknade precis. Och som sagt, Fredrik skulle komma senare. Kul kompisar jag har! HAHA!

Så vad gör jag. Jag sätter mig på en bänk inne på 21an. Fredrik kom först. Sen trillade Karin in och efter lunch kom Jonathan.

Meningen med dagen var att jag skulle hitta kläder som passar mig, såndana kläder jag inte använder annars men som jag absolut kan ha och är snygg i. Karin var bossen och plockade fram grejer. Jag provade, provade och provade. Mycket var faktiskt riktigt jäkla snyggt. Nu vet jag att jag kan ha tjejkläder. Har väl kanske vetat det hela tiden, haft det i bakhuvudet, men jag provar det inte ändå sen. Det är ju så svårt med kläder. Men nu vet jag vad jag passar i, nu måste jag bara våga köpa det också. Får ta med mig Karin eller Sara eller båda kanske, eller någon annan. Väntar bara på den stora feta lönen som kommer vilket år som helst.... ;)

Meningen var att jag skulle göra en videoblogg med. Gick sådär. Blev en del bilder i alla fall så  jag ska väl göra ett bildspel, eller jag ska be Micke (hjälpa mig) att göra ett bildspel. Får se hur det blir med det. HHAHA! :)

Nu ska jag varva ner lite och smälta alla intryck från dagen med att kika på Halv åtta hos mig. Slappt! Men imorn står jobb på menyn! Klockan 8. Får gå och lägga mig tidigt ikväll!

PUSS


Kommentarer
Jonathan

ABSOLUT inge fel på dina kompisar!! ;) HAHAHA!<3

2010-01-13 @ 02:48:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0