Denna underbara vinter

Har jag sagt hur mycket jag älskar vintern? Speciellt de dagar när det blåser massor och snöar samtisigt som det är minusgrader? Hur underbart som helst ju!

Nej jag vet, det är fult att ljuga. Så jag tar tillbaka allt jag nyss sa. Jag hatar vintern, speciellt när det blåser massor och snöar samtidigt som det är minusgrader. Det kan vara mysigt en soliga vindstilla dag med kanske 2 minus och snö, ibland. Då kan man gå ute en sväng i pulkabacken med dom goa vännerna eller familjen. Men annars kan det vara.

Jag är ingen vintermänniska! Jag är SOMMAR OCH SOL!

Ha en godnatt i kylan!
Det är i alla fall  mysigt att ligga under täcket i värmen och mysa! Synd bara att man är själv.... HAHAH

PUSS


Kommentarer
Jonte

Vi får åka tefat nu snart när det har slutat blåsa!?? xD

2010-01-28 @ 17:20:00
URL: http://jonathanhedstroem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0