Torsdag

Idag är jag inne på min tredje lediga dag och jag vaknade vid 10. 10! Jag som vaknat vid halv 9 två dagar i rad, varför vaknade jag kl 10 idag? I och för sig spelade det inget jättestor roll för den konsitga sova-för-länge-huvudvärken fanns där idag med som den gjort de två tidigare dagarna. Mycket märkligt. Jag får testa sova utan strumpor kanske, det börjar ju tydligen bli varmt ute. Med varmt menar jag plusgrader. HAHA. Men imorn är det upp tidigt och för hoppningsvis slipper jag dne konstiga huvudvärken.

Istället för att baa sitta hemma idag som jag gjort hittills bestämde jag mig för att åka till Tuna Park och jag tar med mig Johannes. Idag fick det bli hans tur att plocka fram lite snygga grejer som jag kan använda. Får inte glömma plåstra om min tumme så jag inte river upp det och blöder ner allt. Hur som helst kommer det bli en väldigt trevlig dag!

Jag vill också skicka en LYCKA TILL hälsning till grabbarna som simmar JSM! Lycka till och simma fort :)

Ha en trevlig dag!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0