Tisdag?

Könns verkligen som onsdag idag. Varför händer detta mig hela tiden? Blandar ihop dagarna... Inte kul!

Jobbat idag. Smörgåstårtor garnerades och värmeskåp skurades. Kommer väl få träningsvärk imorn, haha.

Skulle tränat idag med, men har känt mig hängig hela dagen och så blev det väl värre när jag sniffade i mig rengöringsmedlet. Men jag bäddar ner mig på spikamttan och läser lite Snabba cash senare. Då blir det kanon och jag hoppas det inte är någon dum förkylning på gång igen så jag kan ta mig ner och träna imorn. Känns som att jag börjar komma igång, börjar nog få in känslan i kroppen. Måste nog bara bestämma mig!

Säger bara faaan också.... varför finns det så snygga männsikor som man aldrig kommer träffa... Måste kanske fatta att det finns en verklighet....

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0