Slasksöndag

Trots att vädret är sjukt jävla tråkigt (skööönt att snön smälter i alla fall) med slask och plask så fick jag är grymt bra start på dagen. Vaknade 8.48 och jag vände på  mig och tänkte somna om, men kände sen att nej då får jag sådär ont i huvudet så istället satte jag igång radion och vad är det fösta jag hör?? Introt på Eric Saades MANBOY. Kände direkt när jag hörde det lilla att detta är Erics låt så jag drog på volymen och låg där i sängen och sjöng med, UNDERBAR start på dagen! Jag är ju lite kär i den pojken... hihi :) Det är jag och alla 14åriga tjejer ;D (nej man ska väl egentligen inte dra alla över en kam, men det är väl så det är eller?!)

Snodd från någon sida... besattheten personifierad=Erica

Tog en sväng till Tuna Park men blev helt anti när jag satte mig i bilen, plaskvått ute och motivationen försvann för lite shopping. Jag som har varit shoppingsugen i flera dagar, veckor... aja jag kommer väl igen. Jag måste ha någon, typ Karin, som talar om för mig VAD jag ska ha. Nathalie och Sara brukar också funka! Vi får ta en shoppingtur snart, där NI talar om för mig vad jag ska ha! Det var ju ett tag sen sist vi var ute på shoppingtåg.

Jag hoppas få tag i någon som vill se Snabba Cash med mig ikväll... Är sjukt sugen på att se den, läste ju ut boken i veckan och har idag sett trailern 3 gånger. Måste se den!

Jag letar vidare!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0