Shutter Island, igen

Min plan var ju att se Snabba Cash på bio ikväll... men det sket sig. Istället blev det Shutter ISland med Sara och Jonathan. Den var lika bra denna gång. Fattade filmen denna gång... haha nejdå jag skojade bara. Samma slut var det också... hahaah :)

Nej jag får helt enkelt ta Snabba Cash en annan dag, antagligen kommer jag missa den på bion, det brukar bli så när jag skjuter upp sånt här. Lär väl finnas att hyra sen i värsta fall.

Mycket mysigt avslut på denna söndag. Den började ju väldigtväldigt bra med Eric Saade i radion och sen slutade dagen med underbara vänner. MYS!

Nu ska jag sova, tänkte gå upp skapligt imorn, trots att jag är ledig. Får väl se hur det går med den skapliga tiden... trött som tusan.

SOVGOTT
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0