Polly, spikmattan och korsord, avslutas med bad

Kom hem från jobbet, käkade middag, hamburgare, pommes, dressing, harricovert (stavas?) och ananas, säger bara MUMS. Sen bäddade jag ner mig i soffan på spikmattan med polly och lite korsord. MYS! Såg början på Melodifestivalen, rätt att Peter Jöback gick vidare för övrigt. Körde Linda till RAW. Väl hemma igen löste jag klart ett korsord med mamma och sen fyllde jag upp min julklapp. Ett bad. Tänd ljus och babyoil. Finns inte så mycket att säga om det, bara att det var tooook mysigt!

Klockan närmar sig nu midnatt och jag tänkte försöka börja läsa Jens Lapidus - Aldrig fucka upp, det är väl någon form av uppföljare till Snabba Cash.

Karin fixade idag tjejvasan. DUKTIG hon är! Nu är det väl bara Vättern runt sen har hon fixat Tjejklassikern. Lovar hon kommer sova gott inatt!

Det ska jag göra i alla fall.
SOVGOTT
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0