Nyklippt och fräsch i snörusket

När jag skulle till frisöer idag så övervägde jag att ta bilen. Men jag kom fram till att det inte var någon mening. Det hade väl tagit ungeför lika lång tid som att gå ner så jag gick ner. Jävla väder säger jag bara! Och till den som säger att det finns bra kläder för vädret idag så vill jag veta vilka kläder det är?

Besöket hos frissan var trevligt och skönt. Alltid lika trevligt att prata med henne och alltid lika skönt att få håret tvättat och lite massage i hårbotten. Alltid lika skönt att gå därifrån med fräscht och rent och nytt hår. Jag kan inte låta bli att pilla i det hela tiden, känna det mjuka håret. Får nog ta och gå dit lite oftare... HHIHI :)

Sen var det bara att gå hem igen. Mössan åkte på så att frisyren blev lite förstörd, men det hade den blivit i vilket fall så mösan var ändå bättre för den håller ju kvar värmen i huvudet också. Innan jag gick hem så fixade jag mig ett busskort så nu blir det lite billigare att åka fram och tillbaka till jobbet. Hoppsan, undrar om det går tur och retur kom jag på nu när jag funderar på det. Det kansek bara går åt ena hållet... men det borde det väl göra, eller? Det måste jag kolla upp. Herregud vad trögt. Får kolla upp det när jag använder det första gången.

Nu ska jag mysa ner mig i filten och kolla på någon film. HAAH, det blir lätt så när man är ledig... ;)
PUSS


Kommentarer
Jenny

Det finns inga bra kläder, bara dåligt väder :P var klipper du dig? Behöver hitta en bra frisör!

2010-02-05 @ 13:54:47
URL: http://jennysblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0