Hallåhallå

Hejhej. Man blir rätt trött och seg av att göra ingenting i 3 dagar. Åkte till farfar i söndagskväll och kom hem i onsdagskväll. Han bor mitt ute i skogen och det finns inte mycket att göra, vilket inte är meningen heller, inte för min del när jag kommer dit. Jag vill bara finnas där. Gå i halvt dvala hela tiden. Är kusierna där blir det en massa kortspel hela nätterna långa, nej men halva i alla fall. Denna gång dök dom upp över dagen bara, i måndags.

På kvällen i måndags blev vi bjudna på middag hos dom andra Ivarssonarna. Soppa och nybakat bröd. Finns nog bara ett ord, MUMS! Riktigt gott var det! Men innan maten bjöd jag på min Silviakaka, som jag äntligen hade lyckats med då jag hittade mitt recept. Receptet jag hade tillfälligt var värdelöst! Men nu är jag lycklig igen när jag har hittat mitt.

Underbara dagar! Samla nya krafter och ny energi, vilket visst tar lite tid då jag fortfarande är seg. Jobbat i två dagar med, jag borde ju ha piggnat till lite. Kan kanske vara detta tråkväder med. Det har ju regnat idag. SKITTRÅKIGT! Hoppas plusgraderna håller i sig så snön försvinner nu! Nej jag skojade bara, hoppas det är någon minus imorn och snö, i alla fall upp mellan Oxberg och Mora! LYCKA TILL ÄLSKLING!!! PUSS :-*

Annars tycker jag att snön ska försvinna nu! FÖRSVINN!

Vet ni hur skönt det är att ligga på spikmattan? Jävligt skönt ska jag tala om!!!

Ha en bra kväll!
FREDAGSMYYYYS
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0