Fota inte mitt hål

Igår blev jag 10 år igen.

Det började med att vi, jag, Jonathan och Karin hade bestämt att vi skulle dra till backen och åka lite och under tiden som jag väntade på att dom skulle komma så gick jag ut och kollade hur många tefat vi hade som var hela. Sen hittade jag spaden och såg snövallen. Tunnelgrävarmästaren vaknade i mig.

OJ vad roligt det var att gräva tunnel! Vet inte hur många år det är sen sist.









Jonathan och Karin dök upp lagom till att jag var klar med tunneln och vi drog sen till backen!






Efter en stund dök Fredrik upp med.


Kvällen avslutades med lite schlager. Deltävlig nummer 2. Och jag säger bara Eric Saade! Vilken kille! Charmig, dansa kunde han, likaså sjunga och sååklart så var, är, han toksnygg! Vilken show han gjorde! Låten var ju topp med! Underbart! Hur gör jag för att bräda Molly Sandén? ;)

PUSS


Kommentarer
Jonte

HAHA jag fasna ju typ i detdära jävla hålet!!! ;) Jag som inte fick fota hålet hörrö??? ;) haha<3

2010-02-14 @ 14:31:24
URL: http://jonathanhedstroem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0