En metet snö

Efter konserten igår skulle jag hem till Karin. Jag kom dit också. Efter många om och men och några svordommar med hanns med på vägen. Jag slängde i mig en macka, satte mig i bilen, storm som fan, fick först inte ut den för att den fastnat och sen när jag backar ut backar jag lite snett och hamnar sen med frammen i snödrivan och kom inte loss. Satan vad förbannad jag blev, svor över snön. Fick hjälpa av mamma och pappa men fick inte loss den så pappa tog över och fick loss den.

Jag höll på att stänga av bilen, låta den stå i backen och sen tänkte jag gå in och sova. Sa till Karin att jag inte kommer iväg men hon säger att hon hämtar mig och det gjorde hon, med sig hade hon Sanna och Alexandra. Vi hann se slutet på melodifestivalen och sen spelade vi TP och sen Absolut överens. Riktigt roligt hade vi! Det är lite roligt att spela med dom man inte känner så bra. Det kan bli riktigt roliga svar, vilket det blev ibland också.

Idag skinner solen. Vad är det fär jäkla väder vi har? Fint och mysigt med sol, men var är värmen? Och varför var det snöstorm igår? Det är ju snart mars, VÅR. Men var är våren? Inte här i alla fall!
Det blev lite snöskottning idag och lite dyk i snön, som är en meter djup eller nått, nära en meter i alla fall. Nu får det vara slut på detta! Vill inte frysa mer, vill inte klä på mig i en kvart för att gå ut mer, vill inte bli blöt om fötterna.

VÅR, KOM HIT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0