Precis som alla andra

Varför måste jag vara precis som alla andra... dregla över Eric Saade. Nördig jag är, men fan vad han är snygg! Trevlig är han ju också. Erica, du är en NÖRD!

Nej nu får det vara färdigdreglat, för i dag i alla fall. Utom dreglet så har det inte hänt ett sket idag. Mulet nästan hela dagen och timmarna har segat sig fram. Har ändå en del jag skulle kunna ha gjort idag som jag inte gjorde för att jag inte hade lust. Får ta tag i det imorn istället. Nedräkning till Torsdag. Underbara helgen framför mig! Här ska vilas och tas lugnt!


Farfar, kusiner, frisk luft och poker! UNDERBART!

Sen är det jobbdags igen. Men jag får int eha ångest än, den kan få komma på söndag om den vill inte nu, för jag ska ha jäkligt kul innan dess! Sovmorgon och sena nätter.

SOVGOTT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0