Tisdag

Nu höll jag på att skriva måndag, men det är det ju inte, hoppas jag, annars har jag missat en dag. Denna veckan blir nog rätt lugn och slapp. BM och BG har semester och då blir det ingen mat gjord. Tårtor blir däremot gjorda, men det är det inte så många beställda. Så vi ska ägna denna veckan åt städning och värmning av mat till ambulansen. Lugnt och skönt, då hinner jag kanske vänja mig vid att gå upp vid 7 då.

Påskhelgen har varit topp! SOLEN och VÄRMEN hittade hit! UNDERBART!


Första rundan frisbeegolf för i år spelades också, med Karin. Hon vann med sina 103 mot mina 115... uselt resultat! Men jag är otränad... ;) Dock brukar det vara Karin som vinner... så därför tänkte jag skaffa mig en "riktig" frisbee... moahaha! Ska nog försöka utnyttja min kontakt... kanske om jag vågar...

Det var väldigt blött...



PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0