Shoppingdemonen

Som tog över min kropp fick mig att köpa mig dessa nya fräscha kläder till min garederob

(Bry er inte om stöket, den bästa spegeln finns i detta rummet xD )


Skjorta och korta leggings med dragkedja på sidorna från HM


Skjorta från Vero Moda


Långa leggings från BikBok och linne från Gina Tricot. Köpte också ett rosa/lila och ett grönt linne


Väska DaKine från Stadium

Hhaha, känner mig som värsta modebloggen. Dock har jag nog en bit kvar dit ;)

Varför hag jag aldrig tänkt på att leggings är det bästa som finns? Mjukt och skönt samtidigt som det är snyggt? Jeans är inte alls lika skönt, eller snyggt heller för den delen, så varför har jag envisats med att köra med jeans istället för leggings?! Men från och med nu blir det ändring på det! Leggings 4ever! ;)

Det kändes väldigtväldigt skönt att få skaffa mig nått nytt i alla fall. Så jag kanske ska döpa om inlägget till Shoppingängel. Nej jag trivs nog rätt bra med shoppingdemonen, men jaghar nämnt att det måste varit en ängel. HAHA :)

PUSS


Kommentarer
Nathalie [asilentescape]

Snyyyyggt! Och blev nog lite kär i den första skjortan! :D

2010-04-29 @ 21:06:52
URL: http://asilentescape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0