Måndag

SOLEN SKINER! HELA DAGEN! KÄRLEK på det! Jag har sprungit barfota ute i gräset och lekt med katten. Hon måste också ha vårkänslor som hon hoppar och far hit och dit helt utan anledning.

Rumbyte med Linda i cirka en vecka. Hos oss ska i denna vecka bo en isländska, så hon och Linda bor i källaren och jag ska vara utan mig säng ända tills lördagkväll, eventuellt söndag, men på lördag drar Linda med islänningar och svenskar till Island och jag är inte alls avundsjuk, nejnej... absolut inte.... bada i varma källor kan ju aldrig vara varken skönt eller kul... nejnej.

Jag har faktiskt hunnit vara ute i det fina vädret med, som sagt sprang jag barfota och så harr jag promenerat till stan där jag blev med klack och så var jag och handlade också, (vuxenpoäng, haha). 

Hade väldigtväldigt gärna velat haft den där frisbeen idag, jag skulle vilja ha en lite mer riktigt frisbeegolffrisbee än den skiten vi har, strandfrisbeen. Hade jag haft den hade jag dragit och kört ett varv på banan. Tusan vad kul det är! (Tänkte säg FAN vad kul det är, men jag har kommit på mig själv att svära jättemycket så jag tänkte dra ner på det lite). Men nu blev det ju inte så, för stadium hade ju inga, jag frågade till och med, men nej. Är inte det en sport? Nej tydligen är det en Hobby, så Eskilstuna verkar vara en för liten stad att ha en hobby i, HAAHAH.

Nejdå, men jag försöker fixa den från en annan del av Sverige. Hoppas jag. Annars finns ju alltid internetshoppingen!

Allt löser sig! Vädret är ju på topp och då känns inget jobbigt! (Lär väl vända när vädret vänder)

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0