I Teatergarederoben

Där spenderade jag min kväll. Ikväll var det Skaffa Mig En Tenor med Ulf Brunnberg, han är väl mest känd som Vanheden i Jönssonliganfilmerna. Jag kan inte säga så mycket om pjäsen ikväll för att jag såg den inte men jag tycker väldigt mycket om att stå i garderoben. Cafét är inte riktigt min grej, men jag måste väl ta tag i det med, kan ju inte bara stå och slappa i garderoben i pauserna, HAHA.

Och så vill jag avsluta med att jag mötte Ulf Brunnberg när jag gick hem. Eller mötte och mötte, vi kom från varsit håll och gick förbi varandra, men det låter ju mycket häftigare att jag mött honom än att jag såg honom ;)

Om jag skulle ta och bädda ner mig nudå, jobbat kallar imorn!

SOVGOTT
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0