Den lilla rosa

Igår var jag och införskaffade mig en Frisbee. En rosa midrange med en gullig geting på, BUZZZ och eftersom att jag var ledig idag passade jag på att testa den ute på banan. Den funkade utmärket, det var snarare min teknik som inte var så bra, jag vet inte vad ni tycker, men man kommer faktiskt inte så långt om man kastar rakt in i trädstammarna. Vilket jag gjorde ett par gånger. Dock slog jag mitt förra resultat vilket var bra. Min Buzzfrisbee flyger ändå rakt om jag jämför med våra skitfrisbees men jag måste få till tekniken lite. Den gillar att svänga vänster. Detta är en tokrolig sport, i alla fall på sommaren!








Jag trodde inte att det skulle vara så blött ute så jag tog vanliga skor, vilket jag inte skulle ha gjort. Gummistövlarna hade suttit väldigt fint så det får nog bli som nästa gång.

Jag gillar min Frisbee! Vi kan nog bli bästa vänner i sommar! :)

Snart är det badtemperatur också. Typ. Morsdag badades det förra åter, satsar väl på det iår också.

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0