Baka liten kaka

Något jag har fått börjat göra är att baka kaka, Silviakaka. En av de godaste kakorna i världen! Det verkar som att det börjar bli min uppgift att baka den kakan när det behövs. M gillar inte att baka, AC gör en massa annat och BM gör också en massa annat och då blir lilla jag kvar. Jag har gjort den 3 gånger på raken nu och jag börjar bli riktigt bra och snabb på det. Vet dock inte hur den jag gjorde idag smakar, men krämen ovanpå smakar gottigottigt!

Annars gillar jag inte att baka. Det kan vara kul ibland, till exempel kanelbullar till 4 oktober eller en silviakaka när jag är sugen på det, annars är det läskigt att baka. Men oj vad gott det är!



PUSS



Kommentarer
Nathalie [asilentescape]

Mmmmmmmmmmmmmm! :D

2010-04-07 @ 20:42:47
URL: http://asilentescape.blogg.se/
nathalie

Sv: Ja det är vad du tycker ;) fotbollsnörd! Looongboard är mycket snyggare! haha

2010-04-10 @ 11:27:35
URL: http://asilentescape.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0