Rastlös

Har känt mig riktigt rastlös idag. Gick en liten promenad med mamma.

Sov som en lite gris i natt, hur skönt som helst. Ville inte gå upp, hade nog kunnat ligga kvar hela dagen. Det hade i alla fall varit skönt. Har ändå inte fått något vettigt gjort idag. SLAPPO!

I veckan som kommer nu ska jag kika på lite nya grejer till garderoben. Det behövs!
Måste också kolla lite jobb och skriva några personliga brev.
Körlektion på tisdag också! Shit vad skönt. Jag vill veta hur mycket jag har kvar. Hon borde ju få sig en lite aning. För nu vill jag fixa det!
Vill träffa André också!<3

Åter till min dvala...
Ha en trevlig söndagkväll!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0