Övningskör

Jag sa igår att jag skulle köra bil idag. Och det har jag gjort. Jag körde hemifrån till Bryggarn, till Smedjan, till Jysk och sen hem. Jag börjar bli riktigt duktig. Dragläget och jag börjar bli kompisar också. Det känns jätteskönt att vi äntligen börjar komma överens. Riktigt skönt. Nu är det bara alla dessa regler, skyltar, nedväxlingar och alla smådetaljer kvar. Det mesta alltså. Hoppas jag slipper ta jättemånga fler lektioner än dom 5 jag har bokat in. Det skulle sitta jättefint att ta kortet i början av december. Men finns det inga tider eller om jag inte är mogen än så får det vara så. Men jag ska kämpa på! 

KÖR PÅ!
PUSS 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0