Ömmande armar

Så kan det bli när man hugger och bär ved. Vilket jag har gjort halva eftermiddagen. Jag har redan börjat känna av det i kroppen och undrar därför hur det ska gå att komma upp ur sängen imorn. Den morgonen den sorgen. Jag kanske blir kvar i sängen hela dagen och det skulle ju inte vara helt fel.

På förmiddagen åkte jag iväg till Strängnäs med Carro, Sanna och Sara. Vi var på infomöte om Dansbandskampen. Shit vad kul det kommer bli! Längtar redan massor! Få duka upp, springa runt som en tok för att gästerna ska få mat, duka undan allt snabbt och samtidigt vara glad hela tiden. Det är inte så svårt i och för sig eftersom att det är så jäkla kul! Köp gärna biljett och kom dit vettja!

Tänkte sen varva ner och kollade på Back to the Future 3, men mitt under filmen ringer Linda och säger att jag ska baka Drömmar, NU. Jag trodde att nu kommer det folk, men så kommer hon hem och säger att hon bara var sugen på det. Då stressade jag i onödan med att få dom klara. Men det gjorde inget sen, för dom blev som vanligt underbart goda. Är det något jag kan så är det att baka drömmar! Perfekta blev dom!

Nu vankas det grillad kyckling och ris. MUMS, smarrismaskens, GOTT :)
Ha en trevlig lördagskväll!

KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0