Måndag

Upp och jobba idag. Blev en liten frukost, det är verkligen jobbigt att äta på morgonen. Och så skulle jag bara jobba i två timmar så jag tänkte äta när jag kom hem igen. Men det blev tre timmar och det blev tillslut fyra timmar.

Halvtom mage, trött och sen förstora dukar, det går inte ihop. Dukarna är avlånga och borden jag skulle duka upp var fyrkantiga och runda. Hur löser man det? Jag gjorde i alla fall det bästa jag kunde. Det ser inte helt illa ut i alla fall. Dock är det inte MVG i dukning med duk.

Åkte sen hem och la mig på spikmattan. Låg på den i en timme och sen halvsomnade jag i soffan framför Sprängaren på tv4film. Frös som en tok och huvudet dunkade. Vill inte, kan inte, bli förkyld nu. Jag ska jobba hela denna vecka och har inte tid att vara sjuk då. Jag får ta det senare.

Teorilektionen gick bra med. Idag var det moment 10-12. Stadstrafik, landsväg och motorväg. Jag vill verkligen ha det där kortet nu! Nu blir det läsaläsaläsaläsa och köraköraköraköra! Måste fixa det! Målet är innan jul. Hoppas att jag skärper mig och tar tag i detta och att det finns tider för prov och uppkörning! JAG MÅSTE HA DET, JAG MÅSTE FIXA DET!

Nu blir det mat, sen färjan och sist näsan ner i teoriböckerna!

SOVGOTT
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0