Måndag

Denna dag började bra. För att jag visste att det var måndag. Men sen hände något och nu tror jag att det är tisdag. Det känns som om jag har bråttom till träningen, men den är ju imorn. Varför blir det såhär? Det är jättejobbigt. Skärpning!

Jag tror jag hann med lite shopping innan det blev tisdag idag. Lite kul formulering där, den bjuder jag på. Jag köpte mig en jacka och ett par nya skor.

Imorn är det TISDAG och då är det äntligen dax för den andra körlektionen. Det känns jättebra! Jag vill verkligen fixa detta nu! Jag måste börja plugga teorin lite bättre med. Det är ju såå mycket som ska in i huvudet och stanna där. Jag fixar det! Målet är december!

Nu vidare till jobbansökan...

PUSS
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0