Lördag

Idag har jag jobbat. Och det är detta som jag tycker är så jäkla kul. Duka fram, plocka fram mat/kakor, plocka undan allt igen, diska, se trevlig ut, vara trevlig, möta massa människor och ge dom en bra service. Det är ju det jag vill hålla på med.

Idag var det ett dopkaffe. Blev lite stressad när jag upptäckte att dukarna var för korta och för långa, att jag glömt bestiken och glasen, och gästerna skulle komma om en halvtimme. Det kom cirka 40 pers. Men allt löst sig och alla var nöjda och glada. Och jag hann läsa lite trafikteori. Var tvungen att få in det också.

Nu ska jag bara hitta ett jobb också, där jag alltid jobbar såhär. Jag ska nog ta en promenad runt stan på måndag. Måste dock ha en skrivare så jag kan skriva ut mitt CV, pappa eller micke får hjälpa mig koppla in skrivaren till min dator.  

Nu är det matdax. Currykyckling. Smarrismaskens!

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0