Segt

I onsdags lekte jag massor med Karin. Jag vann Mariokart, dock spelade inte hon, men jag VANN! HAHA! TV-spel är ju inte min starka sida!

Sen gick vi till Grappa med Jonathan och senare kom också Fredrik. Och vid klockan tio gick vi till Harrys och träffade Carro. Egentligen var det ju inte meningen att vi skulle dit, men så blev det och det var trevligt och kul, tills jag blev trött. HAHA! Danshumör var jag heller inte på, men jag hade riktigt trevligt i alla fall!

Men det är inte så kul att vakna dagen efter och komma på att det bara är TORSDAG. Skitsegt. Vaknade dessutom klockan halv 10. Helt sjukt. Kunde inte sova mer. Så jag käkade frukost och gick sen ut. Skönt. Mötte sen upp Jonathan och vinkade av honom när han åkte till Stockholm och sen träffade jag Karin och Fredrik en stund. Och sen på kvällen skulle jag träna, det gick som vanligt. Och jag kan ju säga att det inte berodde på onsdagens äventyr. Vad är det för fel på  mig? Stressad? Usch!

Idag känner jag mig inte alls på topp. Seg i huvudet, lite förkyld, trött och trött. Ska snart ut och köra lite bil i alla fall och få lite friskluft i skogen. Det kanske hjälper lite.

Vad är det som händer? Ett stort svart hål...????

Ha en trevligt fredag med fredagsmyyyyyyyys!

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0