Övningskör

Kört lite bil idag, trots att det regnade. Hade det varit för ett par månader sedan hade jag aldrig satt mig bakom ratten om det hade regnat. Men nu gör jag det och det känns bara bättre och bättre. Jag har till och med lärt mig hur man får igång vindrutetorkarna själv, och jag kan göra det samtdigt som jag kör. Håller på att lära mig ljusspaken också, den vänstra spaken alltså, HAHA, men den är inte lika lätt, än, eftersom att jag inte använt den, utom den gången när jag körde i regnet, men då fixade pappa med den.

Gjorde en ursnygg inbackningsparkering på Tuna Park också. Den får absolut MVG av mig. Av mamma också tror jag. Lite senare på dagen gjorde jag en nästan lika snygg inkörningsparkering på Tuna Park. Jag har också fått in en snygg vändning efter att jag hade lämnat av pappa första gången jag var ute idag. Jag börjar bli iktigt duktig! hihi! Lektion på Måndag igen! Underbart!

Det kändes skönt att höra din röst... saknar dig dock fortfarande MASSOR!

Nu är det dax för Lejonkungen att ta plats i TVrutan!

PUSS

Allting har en mening!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0