Övningskör

Efter att min tid hade blivit ändrad två gånger så fick jag i alla fall köra idag, som jag skulle göra. Jag körde med Magnus och vi började med inledande landsvägskörning. Små, krogiga jävla vägar med 70 km/h. Jag klarade mig rätt bra, måste öva det där med nerväxlingar och sånt.

Efter det åkte vi in till stan och började med rondellkörning. När jag kör hemma med pappa så känns det mycket bättre, idag var jag skitnervös och bromsade inte tillräckligt och hade lite dålig koll på allt som har med rondellkörning att göra. Men som ni märker så överlevde vi, och det var ju målet. HAHA. Missade lite döda vinkar och titt i rättspegel. Måste övas vidare med!

Fem nya lektioner är inbokade med. Hoppas jag fixar det på dom! Jag vill verkligen inte missa på uppkörningen eller provet. Det skulle kännas förjävligt! Så jag ska plugga järnet nu! Och övaövaöva!!!

Jag behöver dig Körkort!!!

Nu; promend. Sen; Plugg!

PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0