Minisemester i den småländska skogen

I måndags började jag dagen redan klockan halv 8, då jag gick upp och duschade och fixade mina lakan som jag skulle ha med mig när vi lite senare på förmiddagen åkte till Farfar.

Klockan 9 satt jag klistrad vid datorn och bokade en Tokio Hotel biljett. Så Stockholm, Globen, här kommer jag!!! UNDERBART!!

Klockan 10 satte jag mig bakom ratten och körde. Stannade två gånger, en gång i Norrköping där vi köpte kryddor och te och sen stannade vi i Linköping och käkade lunch. Har ni provat att köra i Norrköping någon gång? Det är inte kul... speciellt inte när man inte har körkort och inte är helt van att köra. Jag blev skitsur och irriterad, men det gick bra ändå. Vi överlevde ju!

När vi hade ungeför en timme kvar så hade jag kramp i min högerskinka, eller inte kramp, men det var lite jobbigt. Jag bet dock ihop och körde den sista biten. Just det, vi stannade för att handla lite med, så tre stopp blev det.

Sen stannade tiden. Allt rann av, all ångest och allt sånt. Riktigt skönt. Avslappning och kortspel på hög nivå. Riktigt roligt! Vilka underbar kusiner jag har, och en otroligt söt farfar. Och en oerhört söt kusinhund. Myspys!

Skroteldning och korvgrillning, pokerspel och andra kortspel, underbar början på veckan! Kände lite jobbigt att åka hem till verkligheten igen. Men det är bara att kämpa på! Körkortet är ju snart fixat och så har jag ju underbara vänner här.

Snart blir klockan midnatt och då tänkte jag vara först med att gratta Fredrik på hans födelsedag, som är imorn. HIHI! vad jag är busig. HAHA!

SOVGOTT
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0