Måndag

En sån dag säger jag bara. Lång, fast samtidigt kort. Det känns som om jag inte har gjort någonting idag. Kan det bero på att jag var uppe vid halv 8 imorse och hade körlektion? Det måste nog vara så. Jag har gjort det jag skulle idag, utom då fått iväg ansökan, men dagen är väl inte slut än?! Jag har ringt David också så jag får mitt betyg från Statt. Jag har dammsugit i tvättstugan och jag har hängt upp tvätten. Jag har hunnit med en promenad och två filmer, Bourne Ulitimatum och Ronja Rövardotter. Fan vad slapp jag är!

Suttit en del på Facebook också... har uppdaterat min status där typ hela tiden. Jag har för mycket fritid. Jag får kolla om jag köra bilen hemma på uppfarten, själv. Så jag kan öva, eftersom att ingen är hemma på dagarna, kanske kan köra runt kvarteret eller nått. Annars kanske jag ska ta tag i teoriläsningen.

Nått att fundera på!

PUSS

Tell me, I'm not in the blue, that I'm not wasting my feelings on you


Kommentarer
mamms

Tack för hjälpen med tvätt och städning.

Kanske borde jag sätta dig i lite mer arbete... ;)

/mamms

2009-10-06 @ 13:33:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0