Lördags myyyyyyys

Dagen började med ett tandläkarbesök. Det gick mycket bra, jag har fina tänder. Fick en liten påse med två tandborstar och lite tandtråd.

Sen kom Karin. Hon är idag ägd av pappa. Hon är med andra ord chaufför. Eftersom att jag inte har något körkort... snabb som jag är. Jag jobbar på det. HAHA.

Efter att vi hade varit och lämnat mamma åkte vi till Strängnäsmarknad. Iktigt tevlig. Det fanns mycket kul att titta på.

Åkte sen hem och ut till Sundbyholm och hämtade en hel ljudanläggning. Sen åkte Karin ut igen och hämtade ett litet piano och höll på att bli påsprungen av ett rådjur på hemvägen.

Nu sitter hon bredvid mig i köket, fläskotletterna står i ugnen, potatisen kokar och snart ska sås göras.

Myskvällen fortsätter!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0