Jobbat

Blev igår inkallad till att jobba idag. Lunch. Stekt strömming och potatismos. Riktigt gott är det! Och oj vad gott det blev idag med! Gunnar hade bakat rulltårta och hade eget äppelmos i. Riktigt smaskigt det med! Fick med mig några bitar hem som jag ska mumsa i mig sen!

Kom sen hem och bäddade ner mig i soffa och kikade på Camp Molloy och sen var det dax för matlagning igen. Och som vanligt på torsdagar så är det Köttfärssås på menyn. Den står på spisen just nu och puttrar ihop sig till en underbart gooood sås! Dock är den utan våran hemliga ingrediens, då den är slut. Men den kommer slinka ner finfint i halsen och magen i alla fall. Jag är ju lite av en expert på köttfärssås alá Ivarsson! HIHIHI :)

Idag är längtan efter körkortet riktigt fruktansvärt tokstort! Allt blir så mycket lättare när man har det. Varför tänkte jag inte på det tidigare? Jag fick ju motivationen för inte så länge sen och nu är den nog större än någonsin. Det hade varit mycket bättre om jag haft det nu. Då hade allt känts så mycket lättare och smidigare...

Så imorn står bilkörning på schemat! Både mamma och pappa är lediga! Bara det inte är dåligt väder... är det fint väder kan jag ju köra ut till skogen eller nått. JAG MÅSTE HA KORTET!!!!

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0