Varför?

Varför gick inte Highlights vidare i Dansbandskampen? Dom var mycket bättre än dom andra banden, det är ju synd att jag inte bestämmer vilka som ska vidare. Min lista hade sett ut såhär; DATE skulle ha sin andra Guldstjärna, och den fick dom också, sen skulle Highlights och Schytts gått vidare till nästa vecka. Istället gick inget av dom banden vidare. Det blev Torgny Melins och Titanix som gick vidare. Men nu var det ju inte jag som bestämmer vilka som ska vidare. Tycker bara det är otroligt tråkigt att mina favoriter inte gick vidare. Konstigt detta låter... HAHAH! :)

Jobbet igår gick toppen. Jag tycker det är TOKROLIGT att jobba! Jag älskar mitt jobb! Glada människor, glad musik, glad stämmning, roliga jobbkompisar och arbetsledare och allt är bara underbart kul! Utom då att Highlights inte gick vidare...

Inte lika kul dag är söndagar. Egentligen borde det vara tillåtet att ligga kvar i sängen hela dagen, speciellt dagar som denna dag. Grått, tråkigt väder, knappt ljust, och så är jag förkyld och seg i kroppen med. Nä, skärpning Erica, ryck upp dig!

Men varför gick inte Highlights vidare???

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

DoktorDeo

Give me a smile

RSS 2.0